Hua vad det blåser!

2008-02-14 @ 13:18:56
Var ut en sväng med "Benzen" men JAG tyckte att det blåste lite väl mycket och ville gå in igen, medans Mercedes gillade hela grejjen!
Så nu sitter jag här (igen) med en kopp kaffe och fryser om mina fötter och öron!!

Uppdatering från igår!

Jag var som sagt hemma hos mamma igår, var mycket trevligt!
Åkte dit med kvart i 7bussen och var då där till halv 9, ja det tar inte så lång tid att åka buss, men måste byta buss i stan för att ens komma till Timrå!

Blåste lika mycket där med, och jag följde med henne ut med Buff som nu har slutat att halta.

(Jag vet inte om jag har skrivit det, men han började att halta i söndags och ingen visste vad det var för nåt som hade hänt, så nu har han fått en massa alvedon under veckan, och nu verkar han vara bra.)

Jag ringde läkaren och bokade in en telefontid, hon ska ringa idag efter klockan 16 så det blir en sen middag för gubben när han kommer hem!

Pappa kom hem vid halv fyra och vi käkade middag.
Micke kom och hämtade mej vid niotiden och nu har jag sett första avsnittet av Lost för denna säsong så nu är jag fast vid det åxå, ville se Greys Anatomy egentligen som jag brukar följa, men eftersom Micke kom så sent så blev det Lost med föräldrarna ist image128 och jag som alltid har hatat Lost...

Aja får se vart det barkar i väg nånstans, om det blir en "Lostmänniska" av mej eller om jag återgår til Greys Anatomy...?!

Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0