Hjälp...

2008-02-16 @ 13:08:50
Lördagen är här, fest ikväll, men vad ska jag ha på mej..?
Har ingen som helst aning... funderar på kjol och nån fin top, annars mina "finbyxor" och samma top.. Micke tyckte att jag skulle ta på mej en kjol, men vi får se!

Fick 2 jätteroliga SMS igår av Karro.. i det ena så frågade hon om inte vi åxå ska gifta oss snart...?
Och i det andra stod det att hon tycker att Emelie snart ska få en kusin och leka med.. image135
Jag svarade inte på det sista men det första så skrev jag att vi får se om det blir så att vi skaffar barn då kanske vi gifter oss åxå..

Jag tycker att det är kul att få såna frågor av sin "svägerska" men ändå pinsamt, jag menar såna saker som kusin till Emelie det kommer när det kommer.. image134 hoppas på att det kommer snart iaf... image141

Natten har varit lugn och harmonisk eller nu ljög jag... natten har varit hemsk, men en sambo som snarkar och en katt som inte vet var hon ska ligga nånstans... *suck*image142

Nej nu ska jag få liv i Micke som skulle ha kaffe med mej, men jag har inte sett till honom ännu...
Prata med Marie på MSN ska jag fortsätta med åxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0