Hemma hos mammsen!!

2008-02-13 @ 10:02:58
Ja, sitter hemma hos mamma idag, for hir med kvart i 7 bussen från lilla Viskan!!

Ska ringa till sjukhuset och boka in en telefontid med min läkare, så kanske man kan få lite hjälp med diverse problem snart.

Micke hämtar mej sen ikväll nångång, för efter jobbet så skulle han visst kolla genom Lindas bil, som har börjat låtit illa, var avgassystemey som hade sagt upp sig..image94
Ska nog behöva kolla genom vår Golf oxå när han ändå håller på, köpte startgas och sånt igår för att den ska starta, men ändå så vill den inte starta.. vet inte alls vad som är fel, men JAG tycker att det börjar bli onödigt att åka Cheva vart än vi ska nånstans, dyrt åxå om inte annat!!

Nej nu ska jag vara lite sällskaplig med mamma oxå.

P&K Madde
image64image54

Kommentarer
Postat av: l

bilar bilar bilar nödvändigt ont tyvärr....
Jag vet inte riktigt hur man återskapar min blogg men det reder sig väl så småning om det var ju"bara" februari jag halvraderade! ha det gott kramiz

2008-02-13 @ 15:03:52
URL: http://www.trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0