Hej hopp

2008-02-18 @ 12:31:46

Sömnen blev inte som jag tänkte mej igår iaf... vi slog i gång TV:n och upptäckte att Wallander gick, men att vi hade missat en bra bit in i filmen..?
Då var det bara att slå igång den på DVD:n ist så när klockan var halv ett var flmen slut (kom inte i säng förrän ett nångång) image114 ganska trött var jag då kan jag tala om..

Micke ligger i sängen idag (är hemma från jobbet) varför vet jag inte, tror att det har nåt att göra med att han är less och irreterad på att jobba där han jobbar image138 hoppas att han åtminstonde jobbar resterande veckan, för jag avskyr att ha han hemma under dagarna på veckorna image135

Mercedes är på krigsstigen nu, så det är lika bra att jag sätter mej med kaffe koppn i soffan och sedan går ut med henne...




image145
image147
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0