Har kanske nåt att skriva nu då..

2008-02-26 @ 16:03:34

Veckoplaneringen som jag skrev igår funkar bra...
Jag har varit gjort det mesta som stod att jag skulle göra.. bara promenaderna som fattas men det beror på halkan och blåsten som var igår.

Men imorrn blir det jue en tur till mammsen och då får jag jue sällskap på promenaden så då blir det riktigt "skojsigt"

Sitter iaf och lyssnar på mysmusik nu; Elvis Presley - U are always on my mind, synd bara att det finns en person i mitt förflutna som har förstört njutningen med denna låt
- Åsa du vet vem... eller hur?
Men det är bara att lyssna och tänka på nåt annat ist!

Det där jag hade planerat in igår med att åka och handla mat, det sprack iaf... Micke tyckte att vi ska göra det idag ist, så det blir av nu efter han kommit hem och bytt om *suck* och imorrn så måste jag försöka flirta in mej hos pappa om han kan skjutsa hem mej eller om gubben kan komma ner iaf!


Nu ska jag passa på att bli lite nostalgisk, och skriva om ett roligt minne från min och Åsas "vilda men roliga" tonårstid!image182

Det var på Gatufesten 2001Magnus Uggla spelade.. vi hade lyckats hamna i mitten av hela havet med tokiga fans, så första låten han spelade var Kung för en dag och vad tror ni händer; jo just det ja, ALLA börjar att hoppa och röja med lilla oss där i mitten!!! image183

Det hela slutade med att vi fick lov att försöka ta oss mot staketet längst fram så att vakterna får hjälpa oss över.. sagt och gjort vi började vår resa framåt, och efter mycket om och men hamnade vi där.. då vi helt plötsligt får höra:
- Här kommer ni inte förbi, detta är min plats, av en storvuxen kvinna i 50årsåldern som började att tränga ut oss tillbaka mot mitten igen!!!
Gudskelov så förstod vakterna vad vi ville och kunde till slut lyfta över oss, det inte jag och Åsa hade tänkt på var att vi bägge två hade kjol på oss och vakterna råkade lyfta upp dem när de lyfte över oss över staketet... så alla som var på Magnus Ugglas konsert i Sundsvall 2001 fick se våra fina trosor!! image184

Dagen efter så hade jag ett jättestort blåmärke på mitt lår, som var format som en sko, undra vem det var som klev på mej där i havet av fans egentligen!!
image186
image185
Denna bild kommer från Gatufesten 2002, alltså året efter incidenten med kjolen och Magnus Uggla!
Men tro inte att detta år var nå lugnare, det händer alltid nåt när jag och Åsa är i ute!

P&K

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack för kommentaren! :D

2008-02-26 @ 20:11:51
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0