Gruff

2008-02-07 @ 14:15:14
Det gick inte att väcka Mercedes, hon ville varken mysa eller gå ut.....?!
Vad har hänt??
Ja, kan tala om att huvudvärken har börjat att släppa iaf... image66 så nu håller jag alla tummar och tår för att det ska hålla i sej...

Hungrig börjar jag bli åxå, vad tror ni om lite grillad kyckling med potatissallad till lunch?

Känner mej fortfarande ensam och det är sååå jävla tråkigt... längtar tills körkortet är i handen så jag kan ta mig till mamma eller vart som helst för den delen så att jag slipper vara hemma ensam hela dagarna... jag vill verkligen köra min bil nu.. den står där och väntar på mej, min älskade Audi 80... *hihi* ska försöka få med mej pappsen ut på en tur nån helg här, så jag kan öva och bilen får röra på sej, det behövs..

Lunchdags!!


image110       +     image111   =          Dagens efterrätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0