Fredag - ny månad

2008-02-01 @ 14:15:09
Städningen är över...image66 förstår inte varför man alltid måste gå och dra ut på det hela, när det går så snabbt att dra igenom lägenheten med dammsugare och mopp...

Idag är det så skönt väder ca 2plus grader och jag har varit ute en sväng med Mercedes.. som vanligt då´rå, men ska försöka ge mej ut igen så småningom.

Nu så är januari över och februari har kommit in i våra liv igen..

Februarimånad kommer att vara en händelsefylld månad med 5års jubileum (jag och Micke), alla hjärtansdag och andra diverse roliga men även trista saker bland annat på måndag, men det tar vi då!!

Nu är helgen på intågande och som vanligt nu för tiden så blir det väl en massa tjat om Cheva dit och Cheva hit... vi har jue fortfarande inte hittat nån ny, men Micke är tjurig och ska ha en iaf.
Nackdelen om vi skulle hitta en som ligger långt härifrån så måste vi åka tåg dit och hämta den och jag kan bara säga en sak om att åka tåg (X2000) *blä*

Sist jag åkte det var sommaren-99 och den resan glömmer jag aldrig och inte Christian heller, eller hur då?? (om du nu skulle läsa detta)

Nu: Fortsätta surra skit på MSN.

Sedan: Kopp med kaffe (självklart) och Dawsons Creek!

P&K (inte prutat och klart) image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0