Fredag.. igen

2008-02-15 @ 10:55:03


Äntligen är fredagen här igen, med en fullsmäckad helg (som vanligt)!

Måste passa på att skicka en stor kram till Åsa och Leif som nog är på väg att snart gifta sig..
I går på Alla Hjärtans Dag så tog hon mod till sej och friade till honom i radio, ni kan läsa om det här.

Jag själv har sagt det till Micke och alla andra att jag ska aldrig i hela livet gifta mej, men skenet kan bedra, jag sa samma sak om förlovning åxå, men ändå sitter jag nu här med en ring på fingret image135

Nej jag tror att jag måste springa i väg och klä på mej och ta med mej Mercedes ut, för hon river snart hela lägenheten i ren ilska, eller iaf river hon snart fågelburen!!

Men jag uppdaterar sen.



Image hosted by ImageShack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0