Förväntansfull

2008-02-14 @ 15:31:11
Sitter här och är förväntansfull (låter lite som barnen på jul, men är nyfiken på vad läkaren säger när hon ringer)!

Vinden drar och sliter i alla grenar utanför fönsten och det blåser en massa sand här utanför, då kan man jue inte gå ut heller image129



Lista på händelser denna månad (febrari):

? 4:e årsdagen av Rockys bortgång
? 11:e Svärmors 50års dag
? 16:e Fest för svärmor
? 21:a Madde ♥ Micke 5år

Är alltså inte så mycket kvar att vänta in då´rå, får se vad som händer i mars... det kommer senare, vet att det är mycket som händer då..

Men åter till idag, dagens aktviteter, tänkte att jag skulle bege mej ut en sväng till efter middagen, men om det ska blåsa så här kraftigt så vet jag inte alls, när det blåser så här starka vindar, så blåser jue all sand bort och vad händer då.. jo just det ja, det blir glashalt och jag hade inte planerat att halka och bryta nåt ben eller värre än så, få hjärnskakning.

Fan, måste göra en "vad fråga om" lista tills hon ringer.
Äh, kommer nog på nåt eftersom man pratar med varandra, jag vet iaf att jag ska fråga om det finns nåt hon kan skrva ut som gör att det ska gå lättare att "bli med smått", och det vet jag att det gör, men OM jag kan få det är en helt annan fråga....

Aja, nu måste jag gå och slå igång ugnen.

Dagens middag: Tex mex kyckling med ris och för Mercedes blir det ris och tonfisk image46


image130
Madde

Kommentarer
Postat av: aalexandra

Ha en underbar "alla hjärtans dag" :)

2008-02-14 @ 15:34:28
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0