Fortfarande huvudvärk :-(

2008-02-07 @ 13:36:04
Ingen som har tips på vad man ska göra när man har haft huvudvärk hur länge som helst??
Har tagit alvedon, sovit, druckit vatten och nu även en kopp med kaffe, men fortfarande spränger huvudet image94

Aja, förhoppningsvis så går det väl snart över - hoppas jag.
Micke var hem på lunch förut, mycket mysigt.. men det var inte enbart bara för lunchen han kom hem, utan nu har vi fått grejerna till vår nya dator!!
Så ni vet det, att om jag inte skriver på ett tag så beror det på att Micke inte har fått ihop den ännu image94 men vi hoppas på det bästa.. eftersom jag är liiite databeroende och behöver datorn på dagarna när jag är ensam hemma *hihi*

Åhh, vad det spränger... dunk dunk dunk, och jag vet; att om jag nu har sån huvudvärk varför sitter jag då vid datorn??
Det kan jag tyvärr inte svara på så snälla ni får inte skälla på mej image94

Ska fara ner till stan idag och köpa lite grejer till datorn som vi behöver, nu när vi har den nya, handla mat ska vi göra åxå; nån som har några matförslag??

Imorrn om jag har blivit av med värken så tänkte jag om jag skulle ta och åka till Fränsta och sätta in matpengarna på kontot samtidigt som jag tänkte avlägga ett besök på körskolan och på Ålsta och se hur de har det där, det är jue Fränsta Glacialen nu i helgen och jag lider med dem, men gudskelov så är det inte lika kallt som ifjol när den var.

Nej, men nu ska jag väcka Mercedes och se om hon vill mysa lite med mej annars så blir det väl utgång i regnet. image108

Ses när vi hörs.
Love Ya´ll
//Madde

image109

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tackar, jag hoppas att det går bra:) Okej, jo jag förstår faktiskt inte vad som är så bra med Matrix:S

2008-02-07 @ 13:47:15
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0