Färdig med allt!!

2008-02-15 @ 16:13:34
Känner mej väldigt stolt över min planering denna dag; tänkte välja att kika på Våra bästa år eller inspelade avsnitt av Andra avenyn, men jag har redan hunnit se allt!!

Så lite stolt kan jag unna mej att vara.. nu ska jag bara torka av spisen för den ser för djävlig ut kan jag påståimage137.. förstår INTE hur det kan vara JAG som ska torka den när det är Micke som för det mesta lagar maten hemma här...? image138 
Men det får jag väl tåla... eller??

Katten är fortfarande på stridshumör och jag ska klä på mej ytterkläderna och gå ut med henne när jag är klar med detta inlägg.. men jag bävar mej.. det är jue så jädrans kallt ute!!

Undra vart min kära sambo har ta´t vägen då, på fredagar så brukar de få sluta halv tre om det inte är mycket att göra.. och ännu har han inte kommit hem, men han dyker nog upp!!

Nej nu blir det utgång i kylan!!

Ha en fortsatt trevlig image139så hörs vi när vi ses!!


image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0