En lugn stund...

2008-02-17 @ 21:36:34
Äntligen har jag en lugn stund framför mej tills jag ska krypa ner i sängen och zzzova (vilket troligtvis kommer att ske tidigt denna söndag).

Lördagskvällen var lyckad, med god mat och trevligt sällskap image141 blev lagomt med folk som kom och man kunde gott prata med alla gäster, så som sagt var det alldeles perfekt!
Festen slutade vid 4 imorse och vi (Micke) hade jue tagit på sej att skjutsa hem alla som ville så vi kom inte hem förrän halv fem imorse... image114 ganska trött man var då´rå...
Sen så var det bara att masa sej ur sängen igen vid halv tolv för då hade Mercedes kommit på ett nytt hyss; att hoppa upp i bokhyllan högst upp och riva allt som vi har ställt där för att just hon INTE ska komma åt de, men tjii fick vi *suck*

Annars idag så har vi bara varit borta och hälsat på hos "farmor och farfar" och hos Erik, har nyss käkat middag; mos och köttbullar.
Nu sitter gubben och spelar TV-spel och jag sitter här, ska kika efter priser till Paradisbadet för dit ska vi kanske åka när lönen kommit...


image144 <------ Detta får bli dagens bild, för jag orkar inte hålla på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0