En liten ändring bara

2008-02-26 @ 21:43:56
så kanske jag trivs med denna design åxå!
Ni som är inbitna i min blogg ser det nya på den och för er andra så kan jag tala om att jag har ändrat färg på rubrik och inläggstext, samt lagt in en bild (playboyloggan) före alla rubriker... ganska nöjd, men ska kanske ändra loggan och ändra tillbaka textfärgen i inläggen till svart... har beslutsångest som vanligt!

Aja, skriver en rad eller 2 imorrn hemma hos mamsen, ska nu plocka lite och kanske bädda rent i sängarna innan det blir dags för att sova!image188

Godnatt, nu skiter jag i er, för ikväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hur byter man sånt då?
Kan du inte ge mej en snabb kurs? om jag går att lära förståss....haha
kramiz

2008-02-27 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0