Det är inte bara pappa som kan

2008-02-22 @ 16:55:57

utan jag kan åxå.... ärftligt..? Njae, kanske det kanske!
Jag har nu suttit vid "dumburken" för att kanske bli mer smart image161 närå, men för att lära mej att ladda ner lite musik och sånt (har aldrig lagt ner min energi i det hela) och så tänkte jag att OM nu inte ens windows media player funkar, varför ska vi då ha den nya versionen installerad för då.. sagt och gjort, jag satte mej och avinstallerade hela skiten.
Så när jag skulle lyssna på lite musik för att ha lite sällskap medans gubben är ute och skruvar så startade ändå WMP... så alltså var det bara den nya versionen som inte funkade på denna dumburk... * stolt Madde klappar sej själv på axeln*

Så nu är det iaf konstaterat: lilla Madde är INTE så dum som hon ser ut!

image172Nu ska jag lyssna vidare på Mötley Crue image172


Kommentarer
Postat av: Gubben

Men snälla du ta inte vår manliga stolthet ifrån oss. Tekniken tillhör oss:)

2008-02-22 @ 17:03:46
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0