Beslutsångest... som vanligt

2008-02-18 @ 23:19:31
Jag vill eller ska göra en till tatuering (ja, mamma du läste rätt, jag ska göra ännu en) men jag har som vanligt svårt att bestämma mej!
Har ett par förslag på motiv och tänkte om nån som läser skulle vilja hjälpa mej.. jag ska INTE göra den ännu, för inga pengar finns sparade till nåt sånt här, men som sagt så kommer den att bli av!

Förslag 1)

image153på handleden, där klockan sitter egentligen.



Förslag 2)
       image154
vet inte vart nånstans, men söt.

Förslag 3)
Finns ingen bild, men det är en text som jag tänkte isf ha i svanken och det ska stå Rocky.

Förslag 4)

image155
 göra Mercedes "framsida" på armen.
                                                           Med framsida menar jag ansikte, och bröstet, av denna bild!

Nu tänker jag iaf snart krypa ner i sängen och som det lät så blir gubben hemma imorrn åxå *suck* men jag skriver en rad eller två iaf!
image156

Kommentarer
Postat av: anna

svar: hah aja man känner sig liksom som ett litet barn. minns att jag sov i mina allra första converseskor när jag var typ fem. det är lycka! :D

sov gott och ha det bra!

2008-02-18 @ 23:32:26
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: paulina

godnatt : )

2008-02-18 @ 23:57:44
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0