Äntligen

2008-02-05 @ 13:39:43

Har vi (eller Micke) hittat en Cheva.. han for ner till Söderhamn med Rolf och Emelie i söndags kväll och köpte den!!
Förvisso är den inte lika snygg som den förra vi hade, men den går att åka i - jag gjorde det igår till ICA!
Det är åxå lite småfix med den, men det är det väl med de flesta gamla bilar!?

Är för övrigt en bättre dag idag än vad det var igår, men det berodde på årsdagen av Rockys död.

Tycker att det börjar bli tråkigt att bara sitta hemma ensam dag ut och dag in.. som nu idag det enda som jag vet att jag skulle göra är att tvätta och det är redan klart.. ja jag började med den vid 7 tiden imorse bara för att jag vet att det kommer att ta miljoner och åter miljoner år att torka tvätten denna gång eftersom vi inte har nån fungerande torktumlare, så nu får alla kläder självtorka från scratch (stavas?)

Aja hur som haver, jag tycker att vi har fått mindre och mindre besök nu för tiden, jag minns bara när vi bodde i 1.an i Timrå så hade vi ALLTID främmande - oväntat och väntat, men nu är det aldrig nån här tycker jag... eller ja grannarna brukar väl komma ner!!
Så nu tycker jag att ni ska komma upp och hälsa på nån helg - mamma/pappa, brorsan/Karro/Emelie image55

Så var det dags igen då, för den tiden i månaden som jag INTE vill ska komma när man försöker att utöka sin lilla familj, men det är bara att ta nya tag igen då´rå!

Ja, nu kanske ni undrar varför jag sitter här och skriver i bloggen när det är Våra Bästa År, och det beror på att jag tycker att det börjar att bli tråkigt med mördaren hit och mördaren dit, dessutom så vet jag vem som är mördaren redan efter att ha läst lite spoilers *hehe* kunde liksom inte hålla mej.

Måste tala om vilken jävla utskällning jag fick imorse... eller det var ingen direkt utskällning heller utan mer ett vansinneutbrott av min "älskade sambo".

Han som är så morgonelak blev rosenrasande när jag gav han mobilen som då hade pipit (alarmet) ända sen kl 6, och när jag gav han den var kl 6.30 (han börjar 7 och ska hämta Niklas först).. han kastade iväg min kudde ut i hallen så jag fick den rätt i huvudet när jag var på väg till köket... då var jag åxå redan uppretad efter att ha fått hört på pipandet i en halvtimme så jag utbrister att han kan bli hur elak han vill, jag är ändå mer arg!
Jag fick iaf en ursäkt innan han for och tur var väl det... annars jävlar!

Nepp nu blir det kaffe med kaka, sen utgång med (jobbiga, skrikiga) Mercedes.
Ska försöka knäppa några bilder på hemmet och lägga in åxå, som jag lovat för länge sen..


En bild som får fram roliga minnen.
Saknar denna tid med dej Åsa... *älskar förevigt*

image103 

Pussar och Kramar..


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej vänta nu. Du gammal? Nej nej eftersom vi verkar vara i samma ålder så är vi inte gamla. Vägrar att kalla mig gammal! :)

2008-02-05 @ 13:55:21
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0