5 år idag!

2008-02-21 @ 12:35:17
image165Den 21 februari 2003 så blev jag tillsammans med Micke, alltså är det 5år sedan idag!! Mycket har hänt sen dess, för mycket för att skriva om här, men i det stora hela så är det bara positiva händelser!

Vi flyttade ihop i slutet av mars samma år (2003) och alla... (njae nästan alla iaf) tyckte att vi var knäppa och att det aldrig skulle hålla mellan oss om vi flyttar ihop så tidigt.... men se så fel de hade.

Nu är vi förlovade och har varit det i snart 3år och hoppas på att snart få höra barnfötter på golvet hemma här (istället för kattfötter) *hihi*

image166



Mercedes gallskriker... måste ta ut henne innan grannarna börjar fundera...

Uppdaterar om min dag senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har köpt en mazda =)

ÅÅåå massa grattis till er och erat långa förhållande...jag hoppas att jag och min kille oxå får fira sådanna årsdagar o många fler.
Vi står i de skedet när vi kanske ska flytta ihop o ta förhållandet till ett högre steg. Men det är lite läskigt och svårt att veta. * nervös*

2008-02-21 @ 12:58:53
URL: http://moonzanna.blogg.se
Postat av: anna

svar: jag tycker tvärtom. jag gilalr henne som person och hon hade en grymt snygg stil förrut, vilket hon ibland kan ha fortfarande. däremot tycker jag att hon som skådespelerska är ganska kass om jag ska va ärlig. även om filmerna ofta är lättsamma och roliga :)

2008-02-21 @ 13:48:50
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det kan man väll bestämma själv, känns det rätt att flytta ihop så gör det det.

2008-02-21 @ 14:03:34
URL: http://blogg.passagen.se/smyckeria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0