Varför just jag??

2008-04-23 @ 12:05:48

Gick och la mej i går efter jag hade skrivit sista inlägget eftersom jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk, tänkte att det kanske går över då om jag har tur!!
Hade jag tur, tro ni??
Nej just det ja, vaknade imorse halv sex när Mickes klocka sätter igång med en ordentlig huvudvärk som heter duga, så det var bara att krypa ner igen då´rå!

Nu har jag suttit uppe en stund utan att slå igång nån dator eller nåt utan bara varit, men värken är kvar ännu.. känns som om jag har en ordentlig bakfylla (som bara har satt sej på höger sida av huvudet).

Mercedes skriker och vill gå ut och jag känner mest hur jag vill lägga mej igen och bara ligga där i min mjuka underbara säng... men nej det ska jag inte göra, har hur mycket som helst att göra hemma här..

Anyway: Solen skiner idag med och (prosit, Mercedes nyser) det var jätteskönt väder.. nu skulle man ha haft det där huset eller varför inte en balkong??!!
Kollade lite igår kväll på hus och/eller hyresrätter närmare stan eftersom att jag har bestämt mej för att flytta, men fanns just inga i min smak och dessutom har jag redan hittat mitt drömhus - det gäller bara att de som bor där flyttar och säljer det billigt!!

Nu: KAFFE

Sedan: Utgång med Mercedes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0