Vad är lycka...?!

2008-04-04 @ 23:53:32

Ja, vad är egentligen lycka..?


Ta mej inte fel, jag är väldigt lycklig tillsammans med Micke, skulle inte ens kunna tänka mej ett liv utan honom!

Men ibland så känns det som om det är nåt som fattas.. jag kan inte sätta fingret på vad det är, men jag TROR att
det är en liten bäbis som fattas!


Vi har nu varit tillsammans i 5 år, sambos i 5 år, förlovade i snart 3 år, så det börjar bli dags att ta nästa steg.. men det går jue inte!

VAD ÄR DET SOM ÄR FEL???


Vi har nu försökt att skaffa barn i snart 2 år och det har funkat kanon bra (2ggr) om man bortser från alla dessa jävla missfall som ska bli varje jävla gång..


Har jue nu börjat på utredning (äntligen) men hur jävla lång tid ska man behöva vänta på svar; 1månad, 2 eller kanske längre??


Jag känner mej så otillräcklig och jag riktigt ser i Mickes ögon då vi träffar några som har småbarn hur mycket han vill ha en egen liten en.. då känner jag mej så skyldig... tänk om det är mitt fel att vi inte kan skaffa några!


Läkaren som tog cellprovet på mej sa tom det till mej att det verkar inte vara nåt fel på honom eftersom vi lyckas bli gravida, och hur kul är det att få höra då???


Nej nu har jag klagat tillräckligt för en dag/kväll!


Imorrn blir vi hos mamma och pappa hela dagen, då Micke och pappa ska ner till Bollnäs och mamma och jag ska kanske ner till Birsta och kika!


Kanske jag uppdaterar imorrn hemifrån mamma annars blir det imorrn kväll!!

Nu vill jag ha en såndär!! --------->image280


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0