Ursäkta...

2008-04-16 @ 14:08:47
för mitt senaste inlägg, var så ledsen så att jag skrev det som föll mej in och det kanske inte var det mest vackraste!!
Om det är nån som har tagit illa upp av det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt image319
image320

Aja, här är det kanon väder idag med, soligt och varmt.. har varit ute och solat en stund med Mercedes och det var såå skönt så!!

Var och hälsade på hemma hos mamma och pappa igår och det var riktigt mysigt.. for sen och handlade på Maxi i Birsta och därefter hem igen.
Micke håller på att leta efter en ny bil, så om nån har nån till salu så hör av er....

Nu ska jag fika lite, sen ska jag ringa ett samtal (hemligheter)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0