Uppdatering om min söndag!

2008-04-28 @ 23:43:30
Ja, som jag lovade så ska jag skriva om min söndag som började med att vi åkte ner till Timrå för att följa med mamma och pappa till H-sand och gå på Dollarstore.. var jättemycket folk och som vanligt kom man hem med strumpor och Micke boxershorts!


Träffade på brorsan, Karro och "Memmie" där uppe åxå, och det var så kul att höra "Memmie" springa runt och ropa: - Farmor, i alla gångar!!

Innan middagen så for vi och hälsade på i Fagervik, of corsue, och det var trevligt värre.
- Åsa, bra att vi löste "vårt" lilla problem, bra att ha varandra ibland...!

Sedan på kvällen så hälpte Micke Rolf med en bil han köpt i stan så jag och Emelie tog "Goffen" hem hit med våra matvaror och varorna från Dollar för att vänta in dem!

Idag har jue som sagt Micke varit hemma från jobbet, och det var faktiskt skönt att ha han hemma idag, behövde det och gör det ett tag nu, men han kan inte vara hemma så mycket!

Nu ikväll har vi varit och betalat hyran och bara varit hemma och tagit det lugnt (så lugnt man kan ha det i det här dårhuset man bor i)..

Nä, nu ska jag sätta mej i soffan och kolla på flygplansolyckor och sen blir det nog sängen, men är inte ett dugg trötter ännu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0