Underbara fredag

2008-04-25 @ 22:56:36
Ja, kan man kalla denna fredag annat än underbar?
Solen har visat sej och värmt hela dagen och vi har fått så mycket uträttat!!

Micke kom hem till strax före 15 och vi åkte direkt till svärfar och mätte Johan och Lotta för att se hur mycket fyrhjulingen skulle höjas upp, därefter styrde vi kosan till Timrå för att lämna av den andra Chevastolen som pappa köpt av Micke för att ha i deras husbil.
Sedan var det bara att käka lite - blev en burgare på Göteburgarns i Timrå och därefter for vi vidare till svärfar igen för att få lite kaffe och prata med honom åxå eftersom han inte var hemma när vi kom första gången!

Nu är Micke på jobbet med Mats och höjer upp fyrhjulingen och sedan är det "bara" att byta ut motorn i den och sen är det till att tuta och köra.
Jag däremot har hunnat med att både varit ute med Mercedes ännu en gång till i dag - mest bara för att hon och jag blev lite ovänner för att hon rev det vi hade på bordet i ren ilska över att inte få gå ut nå mer och sen har jag till och med hunnat med att kolla på mina 3 avsnitt av Andra Avenyn som var inspelade!

Just nu känner jag mej väldigt ångerfull över en sak; jag skulle ha köpt en dricka eller nåt när vi var i stan idag, för nu börjar jag bli lite sugen på en Ramlösa eller kanske en Cola... hm, och sen är vår kolsyra slut i soda streamen så där blir det inte heller nåt drickbart.... äh får väl dricka.. vatten ist då´rå, är betydligt nyttigare än Cola och billigare dessutom!

Jo kom på att imorrn så fyller Christian 29 år, så jag passar på att gratta honom nu idag här på bloggen, på utifall jag skulle glömma det eller om jag inte hinner blogga nåt öht imorrn!

image338Stort Grattis till dej Christian, hoppas du får en toppenfödelsedag!


Nej nu ska jag dricka mitt tråkiga (men billiga och nyttiga) glas vatten och drömma mej bort att det är ett glas med Cola eller Ramlösa!

P&K!


VILL HA!

 eller kanske en 

Bilderna kommer från Google´s bildsök!


Kommentarer
Postat av: Maud

Ja herregud dessa transportbolag!
Tack för att du kommenterade!!!!
Jag älskar också katter.

Kram från oss

2008-04-26 @ 01:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0