Typiskt Sundsvalls Sjukhus

2008-04-11 @ 12:16:51
att "glömma" och skicka mina provsvar!!

Jag ringde igår (när jag ändå var hemma hos mamma) och frågade var mina provsvar tagit vägen.. till svar får jag att de hade "glömt" att skicka dem till mej...??!!
Vilken jäkla tur att jag inte har nån dödshotande sjukdom då, som man måste ha medicinsk vård för!

Det finns vissa anledningar till att jag verkligen VÄGRAR att åka på sjukhuset och där har ni en orsak och det lär väl nog blir fler anledningar innan jag blir gammal och ska "vandra vidare"... alltså FY FAN för detta!!

Nu skulle de skicka svaren till mej omgående och kanske jag har dem redan idag (har inte kollat lådan ännu) eller så får jag dem på måndag!

Nackdelen med detta nu är att de bara kommer att skicka svaren till mej inte hur vi ska gå vidare i hela utredningen så det blir väl jag då som får sätta mej och ringa dit en gång till och boka in en telefontid med läkaren!!

Nej men nu måste Mercedes få gå ut en sväng och kolla på snön.... jag skriver mer om min gårdag senare!

image273Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0