Tvätt- och städtanten anropar..

2008-04-22 @ 11:14:11
Ja, som rubriken säger är jag i städartagen och tvättagen i dag, trots att Mercedes behöver sin lilla "mattetid" åxå...
Så kanske det blir bara en snabb undanplockning av grejjer idag och städning imorrn ist eftersom Mercedes är helt uppåt väggarna och flyger och far runt i hela lägenheten och skriker och hoppar på handtaget!!

Annars så skiner solen idag med, har INTE hunnat varit ute än eftersom jag har suttit i telefon med Sjukhuset och plockat av bänken i köket som såg ut som om Micke hade världens röjarfest här i söndags efter jag farit till Timrå image327

Nu ska jag gå till tvättstugan och slänga in tvätt i torken och ny tvätt i maskinen sen så blir det en kopp kaffe!

image328

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0