Torsdagen snart slut

2008-04-24 @ 22:52:03
I dag har jag och Mercedes varit ute i solen och haft det så mysigt så, tog med oss kaffe ut så "matte" kunde fika lite under tiden Benz låg och solade!

Annars så har det varit en ganska toppendag, med många roliga inslag då jag hittade en gammal klasskompis blogg som jag har suttit och läst igenom idag - mycket rolig var den!!

Nu ligger Micke på soffan och kollar på Insider medans Mercedes helst skulle vilja gå ut en sväng till, men det orkar inte matte med nu, för nu är det snart dags för nattis här nere i källar´n!

Har nyss varit och duschat och väl inne där så skulle jag raka benen, men så upptäckte jag att mitt raklödder var slut så det var bara att välja då´rå; låna lite lödder av Micke eller skita i att raka benen idag, det blev att låna av Micke, så nu sitter jag här och luktar Gillette (karl med andra ord) trots att jag har smörjt in mej med lotion!!
Menmen hoppas det går bort snart!!

Snart helg igen och denna hel är het fullspäckad med aktiviteter;
imorrn när Micke kommer hem så ska vi åka till svärfar och kolla hur mycket vi måste höja upp fyrhjulingen till Johan och Lotta.
lördag så ska vi på Erikshjälpen och Ica Maxi med Niklas och hans tjej, igen, och på söndag så ska vi ta och åka på Dollarstore med mamma och pappa och därefter kanske en tur till Åsa och Leif innan vi reser hemövers igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0