Spänningshuvudvärk

2008-04-17 @ 14:35:30
Ja, det är vad jag lider av en dag som denna; eller har gjort det till och från nästan hela veckan!
Började i tisdagskväll med att jag hade små ont i skallen och började få ont i käken (på samma sida som min spricka är i) igår var det likadant.. kvällen kom och värken smög sej på och så imorse när jag vaknade hade jag huvudvärk och en fruktansvärd smärta i käken!

Käken känns som om den har hoppat ur led, för jag kan inte bita ihop riktigt och när jag pratar eller gapar så gör det skitont, och det kommer från krocken som jag och pappa råkade ut för för ca 11 år sen!

Det kom en narkotikapåverkad kvinna och körde rätt in i oss bakifrån i en korsning där vi hade stannat och hon stannade självklart inte, så jag (som var ung och dum och inte hade bälte på mej) slog in huvudet i framrutan och spräckte käken i samband med det och efter det har jag ont ibland och kan inte käka segt kött eller äta cola för då är det kört!

Anyhow: Micke kom inte upp imorse heller... han ställde klockan på halv sex i går kväll och när den hade pipit och pipit till klockan 6.40 så var jag tvungen att höja rösten och säga till på skarpen!
Undrar om det är den fina vårtröttheten som kommit till vår fina men lilla familj...? Jag är trött hela tiden och skulle absolut inte ha nåt emot att sova redan nu och Micke, ja han får jag inte ens liv i på mornarna nu.. eller ja, så har jag alltid haft det med honom men nu är det värre!
- Undra hur det ska gå när jag åker bort till Timrå några veckor....

Nu ska jag gå och dricka... nej inge kaffe utan ett glas vatten och ta en alvedon eller två för att se om kanske jag kan slippa denna värk.. annars får jag väl ha den idag...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0