Solen skiner idag med

2008-04-25 @ 12:00:24
Och det är så underbart.
Ska alldeles snart ta med mej Benz ut till solen och sola lite, men var tvungen att gå genom dagens skörd av bloggar som jag brukar läsa och dessutom skriva lite i min!

Dagen kommer som jag skrev igår att bjuda på ett besök hos svärfar och därefter så vet jag inte, men det brukar alltid lösa sej, kanske det blir en tur till Rolf o Emelie (det brukar jue alltd bli det på helgerna).

Nu sitter jag här med kaffekoppen i högsta hugg och ska alldeles snart ge mej iväg ut, men först och främst så ville jag passa på att hälsa alla en trevlig fredag och visa denna bild som blev på Mercedes i går när vi var ute!

image336 syns det att hon INTE ville vara med på bild??!!

P&K

Kommentarer
Postat av: lotta

fin katt!

2008-04-26 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0