Sjuka familjen!?

2008-04-03 @ 14:26:13
Idag så hade jag min andra körlektion men var tvugen att avboka den för när jag vaknade imorse hade jag en sån fruktansvärd ryggvärk; kunde knappt gå och inte ens sitta image271 men så kan det bli ibland... sen så får jag inte köra bil heller på mina värktabletter som jag måste knapra på när jag har så här ont!!!
Micke är för den delen åxå hemma idag med huvudvärk, så idag är det verkligen sjuka familjen här i källaren... image269

Jag som hade ställt in mej på att köra idag och vara riktigt duktig åxå, men man får väl ta nya tag nästa gång ist.. vet inte när det blir, men troligtvis nästa vecka eller veckan efter det, kanske jag har hunnat öva lite mer med pappsen innan dess....!?

Torsdag idag, snart helg igen och vad som händer det vet jag inte... Mats ringde förut och undrade om vi skulle hitta på nåt, men även grannen där uppe (den jobbiga av dom) ville kanske hitta på nåt, det vill han jämt förvisso.. men jag känner mest för att ta mej en lugn helg... som vanligt då´rå!

Dåligt väder är det ute åxå, tänkte ta med mej Mercedes ut efter VBÅ var slut, men hon försvann, så antagligen gick hon och la sej i sängen... kanske hon ligger där ett tag nu då, så jag slipper stressa ut med henne... vill inte gå ut överhuvudtaget menmen OM jag måste så gör jag väl det då.... image272

Nu: Kika lite på TV:n tillsammans med Micke

Sedan: Utgång med Mercedes

image273 Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0