Sega blogg.se

2008-04-01 @ 10:55:55
Hoppas detta ska funka nu då och att jag inte blir utloggad när jag ska posta inlägget!!!




Min lördag slutade inte riktigt som jag hade tänkt mej; vi blev bortbjudna till Rolf och Emelie på fest, men jag kände verkligen inte för att festa så jag "tvingade" M att köra ner mej till mamma och pappa så att jag fick sova där (jag hatar/vägrar att sova ensam i lägenheten på helgerna)!

På söndagen så bestämde jag och mamma oss för att åka ner till Birsta och kolla runt lite; jag köpte ett par bruna leggings för 99:- (kanonfynd)


Micke kom och hämtade mej vid 22-tiden då han hade piggnat på sej efter ölen och groggarna...


Gårdagen bjöd på samma saker som vanligt: Utgång med Mercedes, tvätta men även en liten tur till stan för att Micke skulle besiktiga "Goffen" det blev 5st 2:or (lätta) men nu vill Micke byta ut den, han hatar att svetsa så därför funderar han på att byta bort den mot nåt annat!!


Idag ska jag till Fränsta för att ha körlektion, så håll tummarna för mej.


Vill inte bli utloggad denna gång, när jag trycker på spara och publicera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0