Rubrik Saknas

2008-04-29 @ 15:01:46

Idag är det en sån här dag som jag överhuvudtaget INTE ens ville kliva ur sängen, men så var jag tvungen att göra det ändå... har lite ont i ryggen och mår såååå fruktansvärt illa, men det går väl över!!

Pratade lite skit med Åsa förut i telefon och fortsatte på MSN.. hon hade hittat ett kort på datorn sen hon bodde i 1:an och det var läääänge sedan,  anyway kortet var på Micke, synd att det var så suddigt, men ska ändå visa det för er.
 
- Åsa, jag tror att det är dags att städa datorn

Aja, annars idag har jag plockat undan lite skit som ligger och skräpar och varit ut med Benzen åxå, men pga mitt illamående så kändes det bättre och hålla mej inne på utifall liksom, men hon får komma ut en stund ikväll när det blivit lite lugnare.... ja i min mage då´rå!!

Åsa ville att vi skulle komma bort till Norrhassel imorrn eftersom hon, Leif och Max ska dit och hälsa på hennes föräldrar, men jag tyckte det skulle passa bättre på 1:a maj då vi ändå ska till Mickes farmor och farfar + att då kan vi ta med oss Mercedes åxå, hon som älskar att åka bil.. nej jag skojar inte, hon verkligen älskar det!!

Nu ska jag ta mej ett glas vatten och lägga mej på soffan och kanske jag får bort illamåendet innan Micke kommer hem, så jag får i mej nån mat idag..
Igår så blev det bara 1 portionstallrik och några mackor pga illamående då åxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0