Roligt tidsfördriv!!

2008-04-15 @ 08:55:42

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.
NO CHEATING!


How are you feeling today?
Motley Crue - Don´t Go Away Mad.
Jaha ja kanske jag är lite elak... inget jag känner nu, menmen


How do your friends see you?
Beverly Mitchell - When I Fall In Love

Öhh, är jag en sån som alltid blir förälskad då´rå eller??

Will you get married?
The Penfifteen Club - Hey Miss Hilton

Ok...??

What is your best friend's theme song?
Dr Bombay - Shaky Snake

Vad har den med Åsa att göra då??

What is the story of your life?
Björn Afzelius - 19 år

Ja, det hände mycket när jag var 19...

What was high school like?
Gyllene Tider - När Alla Vännerna Gått Hem

Happ..

How can you get ahead in life?
Kiss - Crazy Nights

Ska jag vara galen på nätterna eller?

What is the best thing about your friends?
Björn Afzelius - På Mäster Olofs Tid

Tänker inte ens fråga....

What is tonight going to be like?
Björn Afzelius - Man Kan Inte Äga Varandra

Inte här heller

What is in store for the remainder of this weekend?
Björn Afzelius - Två Ljus

Ska jag köpa ljus eller?? Glödlampor vet jag att vi behöver men inga ljus....

What song describes you?
Smashing Pumpkins - Perfect

Ahh, jag vet....

To describe your grandparents?
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero

Oki.... ??

How is your life going?
Dr Bombay - Safari

Jag är inte på safari....

What song will they play at your funeral?
Björn Afzelius - Mona Lisa

Kunde det inta ha varit Bella Donna ist??

How does the world see you?
Björn Afzelius - Till Min Kära

Är jag din kära???

Will you have a happy life?
Justin Timberlake - What Goes Around Comes Around

Ok nu blir jag förvirrad!!

What do your friends really think of you?
Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall

Ska jag falla åxå nu eller?

Do people secretly lust after you?
R-Kelly - Gotham City

Frågar inte här heller..

How can I make myself happy?
Björn Afzelius - Född Fri

Ska jag återfödas fri eller ska jag bli fri??

What should you do with your life?
Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong

Vet ej...

Will you ever have children?
Björn Afzelius - Ett särskilt minne

Det låter som om det kan jag bara glömma...

Will it be okay?
Björn Afzelius - Juanita
Jaha



Slutsats av detta är att jag/vi har för mycket musik med Björn Afzelius!!!!

Kan passa på att utmana ni som läser denna då!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

allt väl med dig ? :)

2008-04-15 @ 13:17:04
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0