Panik!!

2008-04-02 @ 13:21:18

Har just pratat med mamma i telefon och jag talade om för henne om hur jag egentligen känner mej då jag ska sätta mej bakom ratten i bilen och köra!!


Jag vet inte om det är nåt psykiskt eller om det är bara jag som är sååå jävla rädd, men varje gång jag ska övningsköra så vill jag bara bryta ihop och börja att gråta; brukar ALLTID göra det när jag kör med Micke, men vågar inte det när jag kör med pappa eller körskolan!!

Men iaf så talade jag om det för mamma nu för att jag känner verkligen inte för att åka på körlektionen imorrn bitti, men det verkade som om mamma inte heller förstod hur jag menar för det enda hon sa var:
-Tänk vad kul det ska bli när du har körkortet och kan åka vart du vill nånstans utan att be om skjuts, och visst är det kanon, men tänk om jag kommer att ha likadan panik när jag har kortet??

Menmen, får väl plågas igenom detta helvete så kanske det löser sej för mej nångång....

Anyway: Sitter och kikar på VBÅ nu samtidigt (och ja det blir lite tittande mellan varven), och ser att det har inte hänt nåt nytt sen förra veckan när jag kollade sist... jag säger bara *suck*

Nu ska jag fortsätta med tittandet och göra mej en macka, sen så kanske det blir en tur med Benz eller varför inte packa upp tvätt från tvättkorgen.. har en hög liggandes sedan måndags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0