Också blev det vinter igen!!??

2008-04-09 @ 12:06:50
image303I går kväll när jag kikade ut genom fönstret så såg jag att det snöade... NEEEEJ tänkte jag, men vad fan det går bort nästan på en gång, tyckte Micke!

Jaja, hoppas att han tänkte så imorse när han skulle åka på jobbet, då han fick lov att sopa av bilen ALL SNÖ som har kommit under natten!!??
Tog kort förut på helvetet utanför fönstret, men så var batterierna slut så jag kan inte lägga in dem på datorn ännu.

Och jag som har plockat fram mina sommarskor och min tunnare jacka... det blir bara att ta på sej vintermunderingen igen nu då *suck* det är inte konstigt att man blir deprimerad heller...

Ryggen började kännas bra igår kväll, men så imorse när jag vaknade så var det skit igen... tror att jag ska sluta att gå och lägga mej, kanske ska jag sitta och sova...?

Nej nu ska jag passa på att fika lite innan Mercedes vill gå ut i snön! 


Good Bye Glitter Graphics


image273Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0