Nyss inkommen...

2008-04-08 @ 14:20:06

...från en uppfriskande tur med Mercedes, synd att jag inte kan vara ute så länge nu när jag har såå ont i ryggen för det är verkligen så bra väder att jag skulle kunna unna mej en promenad.
Men det ska inte jag göra idag, för lär jag ligga sängliggandes hela dagen imorrn.. trodde att det skulle va´ så idag med, men det gick mycket bättre att ta mej upp än jag trott (trots att det gjorde jävligt ont)

Anyway:
har en massa tvätt att packa upp och lägga in i garderoben men orka inte med det just nu.. måste förvisso visa mej lite duktig när Micke kommer hem, så jag får väl samla krafter till att göra det sen... Micke ska iaf få byta kattlådan ikväll, det har han lovat mej!!

Tisdag idag:
Och jag som hade planerat in en resa till mamma nån dag här i veckan: ska låna hennes telefon och ringa till Sjukhuset, men det är självklart inte bara därför jag ska hälsa på henne om det var det ni trodde!!??
Utan ska åxå till Timrå för att prata med min sjukgymnast om min (trevliga... not) rygg och kolla om det har blivit värre eller om det är övergående... för jag kan säga så här: Jag har då ALDRIG känt så här i ryggen förut och då har jag ändå haft denna smärta i 10 år!!

Om det är nån som har ett bra recept på tårta med nougatkräm på/i kan ni väl höra av er till mej; är såååå jäkla sugen på det, men hittar inget bra recept varken hemma eller på internet!

image301


Nu ska jag prata vidare med Christian på MSN, sen ska jag fixa tvätten!


image273Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0