Nyäten och lite sömnig

2008-04-23 @ 17:21:38
Är vad vi blev efter middagen som idag blev: Makaroner och stekt korv!
Huvudvärken är fortfarande kvar som ett moln som trycker på huvudet och nu har jag även börjat bli lite lätt illamående.... image332 men förhoppningsvis så går det väl över så småningom!
- Nej jag är inte gravid, det vet jag med all säkerhet image334

Pratade med Åsa förut i telefon och det ar så trevligt så, är jue inte så ofta det händer nu utan det blir mest på MSN eller via SMS, men så pratade vi om söndag och att vi kanske ska hälsa på dem då och de ska som sagt bli riktigt roligt!!

Micke ligger på soffan och sover; ville ta sej en liten lur efter maten och det kan han få unna sej lite tycker jag image335

Jag å andra sidan ska ta och fortsätta kika på lite lägenheter så kanske jag hittar nåt passande snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0