Mmmysigt väder..

2008-04-22 @ 15:20:10
image329


Solen skiner och det är (nästan) vindstilla, fåglarna kvittrar och allt är underbart!!
Låter det som om jag är påverkad av nåt, så beror det på att jag är lycklig för att våren äntligen är här och sommaren är på G!

Mercedes och jag har varit ute jättelänge och solat och sytt igen ett par byxor åt Micke som det var hål i, känns som om man kan göra allt ute nu, äta skulle jag vilja göra, men TYVÄRR har vi ingen balkong och det blir liite för mycket "insyn" om vi ska käka utanför här på bänken.. menmen får äta ute på söndag om det är fint väder då vi ska på middag hos mamma och pappa (grillat, mumms) 

 Och kanske det blir en tur till Fagervik för att hälsa på Åsa, Leif och lilla Max då åxå.. ska bli så trevligt så!

Tog ett kort på Mercedes förut när hon ligger på dataskärmen och vilar, men jag hittar inte kabeln till mobilen så jag får ladda upp bilden sen ikväll istället!

Dagens Middag blir: Köttsoppa, orkar inte ställa mej och göra ordning nåt avancerat.
Vill bara vara ute idag så mycket som det bara går, och då är soppa ypperligt att äta!

Nu ska jag iaf ta med mej Mercedes ut igen!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0