Mitt hår!

2008-04-09 @ 14:38:48
Har nu suttit och funderat ett bra tag på mitt hår, och det MÅSTE färgas och klippas och det med detsamma...?
Ska be min kära mor klippa mej imorrn då jag ändå är där och färga håret får jag be nån göra på mej inom en snar framtid... vet jue precis hur jag vill ha det!!

Sist jag färgade var förra året (mars) och då var det Åsa som gjorde det på mej, 2 färger blev det då; svart under och rött över (kanonsnyggt) synd bara att det blev nån reaktion så att det röda försvann nästan på en gång, medans det svarta är kvar ännu.. ja det är inte svart fortfarande utan det är mer åt det bruna hållet, men ändå!!

Så ska jag ha denna gång åxå, OM jag inte tar och bleker det över och har svart under...?
Förslag någon???

image304     image305
                              ♦ Mars 2007                                             ♦ Mars 2008


Ser ni den hemska skillnaden.. och ja jag vet att jag ser allmänt sur ut på ALLA mina bilder, men jag hatar verkligen att vara med på kort!!

Nu måste jag starta om datorn så att "de nya inställningarna ska börja gälla"  sen så ska jag förbereda middagen som idag blir: Potatisgratäng och grillade fläskkottletter (stavas det så??)

Uppdaterar en sväng senare... *lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0