Min dag - fredag

2008-04-18 @ 23:37:13
var jättebra och väldigt givande, jag vill inte ännu tala om vad det är jag sysslar med i Timrå om dagarna, men jag kan tala om att det är nåt som gör mej på väldigt bra humör, och sen så är det kul att umgås med familjen ibland åxå.... trots att jag saknar Mercedes mest hela tiden (Micke åxå kanske lite) *haha*
Nästa Timrå besök blir på söndag då jag sover över hos mamma och kommer hem på måndag kväll nångång...

Micke är just nu hos Rolf, för att han var så snussugen att han var tvungen att ringa Roffe och fråga om han bjöd på en snus, så där kommer han nog att bli resten av natten, men jag ska nog snart gå och sussa jagimage322... klev upp 5:30 imorse för att duscha så nu börjar det att kännas att jag är tröööött!

Näpp nu ska jag och måste för den delen att sussa för annars kommer jag att somna sittandes här vid datorn image323 och det vill varken jag eller Micke..

Uppdaterar imorrn jag...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0