Måndag - snart tisdag

2008-04-21 @ 21:31:26
Min dag har varit väldans rolig och underbar, trots att jag har varit i Timrå hela dagen!
Sov jue över hos mamma och pappa i natt och min dag började klockan 6 imorse...
Har haft så roligt idag med mamma och vädret har varit kanon bra, med en massa sol och värme, synd bara att det blåste lite väl mycket, men i övrigt har det varit bra!!!

Skulle jue nästan kunna tala om för er som läser min blogg varför jag är och kommer att vara hemma hos mamma och pappa så mycket nu för tiden; Jag har skrivit in mej på en intensivkurs (för körkortet alltså) på Checkers i Timrå eftersom det skulle gå mycket fortare att få kortet där än här i Fränsta... den 21 maj har jag halkbanan och har nu kört 3 lektioner av 20 möjliga.... har även godkänt på alla moment jag gjort hittills *superglad* så jag hoppas på att det kommer att gå lika bra hädanefter åxå...!?

Nästa lektioner är den 5 maj och då kommer jag att vara hemma i Timrå hela den veckan då jag har lektioner hela den veckan....

Nää nu ska jag kolla vidare på mina 14 mail jag hade fått under natten och dagen och sen blir det en tripp till familjeliv.se för att kika lite där!!

Imorrn blir det en tvätt- och städdag här hemma, men även en "umgås med Mercedes" dag!

P&K!

Kommentarer
Postat av: Helena Rendahl

Hej Madde!...
Såg att du skrivit in dig på Checkers? iTimrå?=)..Super då har du snart ditt kort,jag gick oxå på den körskolan fast inne i stan..De är suveräna lärare=)...Lycka till nu=)

2008-04-22 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0