"Jag ska bara....."

2008-04-16 @ 22:44:23
säga Godnatt till er alla läsare där ute!
Hoppas att ni får en bra natt med mycket sömn, (det hoppas jag iaf att jag får).. UTAN SNARKNINGAR TACK!!

I kväll har vi vart uppe hos Linda som fyllde år idag... gott med fika!












Imorrn ska jag bara vara hemma och ta det lilla lugna med Mercedes, skulle egentligen ha bäddat rent i sängarna idag, men det får bli imorrn istället!
Det tycker Micke nog är skönt (han som hatar nybäddade sängar).

På fredag ska jag till Timrå men vill inte tala om varför för det är lite hemligt än så länge!
Så jag åker på morgonen och kommer hem på kvällen nån gång...

Sedan så kommer jag (kanske) vara borta från Bloggen och internet i några dagar i veckan, och det beror åxå på denna hemlighet jag har.. men som sagt, alla kommer att få reda på den förr eller senare!!

Nu ska vi se på Myggan och sen blir det (kanske) sängen och nattis!

image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0