Hoppas att det funkar lika bra nu att skicka in ett inlägg....

2008-04-01 @ 15:17:32

*Pust*

Har nyss kommit hem från körlektionen som jag tycker gick sådär, har jue mina svårigheter med att hinna med att växla, koppla och göra allt det där samtidigt, men det kommer väl det med..


Nästa lektion är på torsdag kl 10.15!!


Varmt är det ute åxå; ca 14grader i solen så nu har jag fått huvudvärk av all nervositet och värme, men det ska väl gå över det med... hoppas jag iaf!!


Jaha ja, Micke ringde nyss och ville att jag skulle ha maten klar tills han kommer hem för han ska visst jobba i natt *suck*

alltså kommer han att komma hem och äta och sedan på en gång i väg igen till jobbet... kul??? Nej inte alls!


Ska passa på att tacka Emelie åxå för att hon var så snäll som hämtade mej och skjutsade hem mej från Fränsta idag, hade inte hon gjort det så hade jag fått tagit 11.30 bussen dit (lektionen började 14) och väntat till kl 15.05 då nästa buss gått hem igen... *tackar och bockar*


Är väl bäst att jag letar fram lite mat nu´rå... uppdaterar senare om det fungerar lika bra...



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0