Godmorgon

2008-04-02 @ 11:22:09

Eller ja, det är egentligen god förmiddag, men detta blir mitt första inägg för idag, så därför blir det godmorgon!


Idag har jag absolut inget inplanerat förutom de gamla vardagssysslorna; plocka undan lite saker som bara ligger och skräpar, utgång med Mercedes och kanske jag får för mej att se på Emmerdale och VBÅ idag... har jue faktiskt inte sett det på över 1 vecka nu, men mamma har talat om vad som händer på VBÅ och det går jue åxå läsa
spoilers på internet!


Micke kom inte hem såå jäkla sent ändå.. 5 minuter efter jag hade skickat sista inlägget; alltså 23:50 klev han innanför dörren, det kändes skönt för då visste jag att min sömn inte skulle bli rubbad.. kan jue inte sova ensam så när han är borta så ligger jag bara och vänder och vrider på mej!


Sen så tycker inte Benz om att husse är borta heller; hon skriker och vägrar lägga sej, utan sitter i sovrumsfönstret
och tittar ut mot parkeringen!!  image269


Det är inte lika varmt idag som det var igår, och ingen sol är det heller, men det är +grader, så kanske det stiger senare under dagen... *hoppas*


Nu ligger Benz och tittar bedjande på mej och vill att jag ska dricka upp mitt kaffe så att vi kan gå ut... så det är väl bara att göra det då´rå!!


På återseende!

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0