Fy Fan

2008-04-24 @ 11:49:38
vad trött jag är idag, men för en gångs skull så beror inte det på att Micke har snarkat (som han för övrigt gör varje natt) utan på att han inte kunde komma upp i morse!!

Hur mycket jag än ruskade och slet och skrek åt honom så fick jag bara ett -mmm, till svar..
Så höll jag på från halv 6 till halv 8 (han börjar 7) då rev jag i ordentligt och skrek att klockan är tamejfan halv åtta och ska inte du jobba idag så kan du ringa och säga det!!!

- Varför har du inte väckt mej för då?!! Fick jag till svar och jag är inte den morgonsura i detta hushåll, men om nån frågar sådär när jag inte har gjort nåt annat än kämpat då brinner det för mej!!
- Det är jue fan det jag har försökt göra, skrek jag och vände på mej..

Sedan så gör inte saken bättre att jag har en sån huvudvärk (idag med) och bara den gör att jag vill spy över den närmsta personen bredvid mej, menmen det ska jag inte göra!!
Mamma trodde det berodde på mitt höga blodtryck att jag har ont i huvudet och det kan det mycket väl vara, men vad ska jag göra åt det, sist jag hade såhär så fick jag order från Dr att ta det lugnt och inte stressa samt äta mindre salt... och om jag ska ta det mer lugnare nu så kommer det att resultera i att jag blir sängliggandes helt, under hela sommaren och det känns inte så kul då´rå.
Saltet har jag skurit ner på ordentligt, förr hade jag det på allt, men nu är det nästan aldrig.

- Ja, Åsa du läste rätt jag äter nästan aldrig salt nu!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan blir det en tur med Mercedes (den skrikande damen i vit skjorta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0