Fredag 4 april 2008

2008-04-04 @ 14:14:41
Fan alltså, det som såg ut att vara så fint väder idag, men tji fick jag!!
Det blåser jue isvindar.. ordentliga isvindar åxå! image277


Micke är hemma idag åxå, varför det vet jag inte för han hade ställt klockan och var på väg upp, men somnade om flera ggr och sen när jag sa till han sista gången så sa han att han orkade inte kliva upp.... så där var min städdag förstörd!!

Har nyss kollat på VBÅ och äntligen börjar det att hända saker igen... det har jag väntat på lääääänge!! image278

Mercedes är helt uppåt väggarna idag och vill verkligen inte förstå att det är kallt och att "mamma" vill inte gå ut med henne nåt mer.. men nu är hon iaf lugn och ligger på skärmen här ovanför mitt huvud.. kanske hon har lugnat ner sej lite iaf då´rå...?!

Nej nu ska jag ta mej en kopp med varm och gott kaffe och kanske min kära sambo åxå vill ha en kopp...

Skriver lite mer minnen sedan!

P&K!
image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0