Från lycklig till ledsen på bara några timmar!!

2008-04-15 @ 22:51:17
Jag har varit glad hela dagen och gått som på rosa små moln (nej jag är inte nykär), hela dagen.
Beror mest på att det har varit fint väder och solen som sken och allt detta, men så vid halv fem i eftermiddags så kändes som om hela min värld rasade samman!!

Min läkare på Kvinnokliniken ringde angående mina prover.
Hon tyckte att de såg kanon bra ut och att det var inga fel på varken blodproven eller mina äggledare/äggstockar alltså ingen PCO som jag och många andra misstänkte till en början.
Nu ska hon skicka ut mer remisser till mej så att jag ska få ta ännu mer blodprover och se om jag ens har ägglossning, och har jag det alltså om de proverna ser bra ut, då är det mindre bra för mej och Micke och vår bäbisverkstad, för det betyder att; det är inga fel på varken nån av oss utan vi blir klassade som oförklarligt barnlösa!!!!!!

Visst det finns IVF och allt vad det heter, men ska inte barn komma till på naturliga vägen??
Jag har inget emot de som gjort IVF eller adoption för min tremänning är adopterad så ta mej inte fel, men JAG vill ha ett barn på naturlig väg, dessutom så kostar det en hel del åxå och de pengarna finns inte att kasta upp bara så där!!

Nu ska jag sätta mej ner och tycka synd om mej själv ett tag, sen så blir det nattis!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag tycker synd om er:-( men jag tror oxå att du måste ha nått annat att koncentrera dej på ett tag, jag vet vännen det är inte lätt men er tur kommer oxå det är jag säker på! Nattis kramar från mej

2008-04-15 @ 23:08:12
URL: http://trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0