Förlåt, förlåt och åter förlåt....

2008-04-12 @ 18:02:45
image312

Jag vet att jag lovade en uppdatering igår, men allt blev bara fel.. eller fel och fel allt gick bara inte som jag hade tänkt mej!!

Älsklingen kom hem till middagsdags och på en gång efter vi käkat så for han till Stöde och hämtade Mats som lånade vår soffa i natt... ja, han har alltså sovit här.

Micke var på lika humör igår åxå, men idag så tror jag att det har blivit liiiiite bättre
(som jag har märkt iaf).

Vädret är en katastrof; snöblandat regn med en massa vattenpölar som man måste skutta över när man är ute, *suck* men fördelen med det är jue att då tinar snön bort fortare
*jippie*

Vi har nyss kommit in efter att ha varit ute och kikat på "ägorna"; Mats hade sett en med ficklampa utanför här i natt och det har jue försvunnit bensin ur vår Cheva för nån vecka sen + att det står en okänd bil på parkeringen som INGEN av grannarna äger.. *mysko* kul att vara spanare ibland!!!

Nej men nu ska jag gå och ta mej en kopp kaffe innan "grabbarna" kommer tillbaka från grannen!!

P&K

image273Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0