Förklaring

2008-04-19 @ 11:30:49
Till mitt senaste inlägg, eller videon som jag la in på den gamla Comviqreklamen, kommer här!

När den reklamen gick som värst på TV:n så tyckte jag och Åsa att den var hur kul som helst.. vi skrattade och skrattade så tårarna rann och magen värkte.
Vi till och med lärde oss den utantill!!

När jag fyllde 18 år så hade Åsa spelat in ett kasettband åt mej där hon spelade upp den där konversationen och det var klockrent hur kanonbra hon kunde den..

I sommras så fick jag ett ljud skickat till mej via MMS från Åsa och tro det eller ej, då hade hon hittat denna reklam på Youtube och spelat in hela via mobilen och skickade den till mej!
nu har jag den signalen när Åsa ringer och jag tror att hon har det på mej med, om hon inte har bytt nu när hon bytte mobil... vi skrattar varje gång det ringer och reklamen är lika rolig som den var för alla dessa år sedan när den först började att visas!

Åsa om du läser detta så vet du att förra inlägget var en hyllning till vår vänskap som snart har varat i 17år!

Skriver mer sen efter jag varit ute med Mercedes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0