Ett litet hoppigt inlägg!!

2008-04-07 @ 14:07:26
Tvätten är avklarad eller en maskin kvar som är klar om typ 30min!
Alltså är det bara städningen och byta sand i kattlådan kvar.... *suck* orkar jag med det överhuvudtaget idag...?? Eller rättare sagt; orkar ryggen av det...?

Aja, märks väl om jag inte tar mej ur soffan ikväll eller om jag blir helt handikappad imorrn!!!!

Var ut en liiiten stund med Mercedes men var sååå jäkla kallt och regnet gjorde det inte ett dugg varmare heller så det var bara att ta henne under armen och bära in henne till värmen igen, för jag vill då inte stå ute och bli kall idag när jag har så ont, blir bara värre då!

Måste det vara så grått och trist väder ute?
Jag vill ha sol och fågelkvitter nu jue, börjar bli den årstiden nu och kanske jag blir lite gladare om det skulle bli varmare....

ÅHHHHHH, vad det ska göra ont.. sitter här nu med tårar i ögonen och vill bara gallskrika rakt ut...men det kan jag inte göra heller, måste jue tänka på grannarna som är hemma.

Måste Ha Kaffe Nu....

image273 Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0