Ensam hemma igen....

2008-04-05 @ 22:25:04
Jaha så vart man ensam igen då.. Micke skulle till Rolf och hjälpa honom med att bära ut och in div. köksgrejjer (diskmaskin m.m) och sen så skulle han vara chaffis till några kompisar som skulle till nån fest i Loböle (tror jag att det var)!?

Aja, är inte så farligt, jag har jue varit (hemma) i Timrå hela dagen så det finns alltid nåt att plocka på med hemma här..

Ska även lära mej Photoshop har jag bestämt mej för, så nu är det installerat och färdigt att användas, bara jag tar krafter till att lära mej det.

Nu när Micke ska lära sej AutoCad till jobbet så tänkte jag att varför ska inte jag kunna lära mej Photoshop för?


Har kunnat det hjälpligt förr, men nu är jag gammal och senil så allt har försvunnit....!? image282

Pappa och Micke hade haft en väldigt trevlig dag och det har även jag och mamma, trots att vi bara har suttit hemma hos dem, men skönt att bara ta´t lugnt och prata med lite fika.. image281

BTW: Våran duschslang har gått sönder... igår när jag stod där inne så började det att brusa och vattnet försvann!

Trodde först att det var själva munstycket som hade hamnat på golvet men det var det inte!!!

Fan vad rädd jag blev, så när Micke hade fixat det ställde han sej i duschen och vad händer då..?

Jo, samma sak.... image276 så nu har Hans jobb imorrn!!

   <--------Där ska slangen sitta egentligen och INTE ligga på golvet!!

Ja ,ni kanske fattar själv vad som har hänt...

Nej, nu ska jag sätta mej vid Photoshop!

image273Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0