Bara ett snabbt

2008-04-06 @ 23:27:59
Nu så ska jag snart gå och krypa till sängs; Mercedes ligger redan (i min säng) och Micke ska bara duscha (ja den är lagad) så ska väl han åxå sova snart, hoppas jag iaf!

Morgondagens planer är:

Tvätta OCH dammsuga, det är ett måste med all lera som dras in nu utifrån och all sand som Micke drar med sej hem från jobbet, men även är det en massa äckliga fågelfrön och katthår överallt som måste bort!!!

Japp, jag har varit lat igen, men blir så handlingsförlamad när Micke är hemma från jobbet och idag när jag varit ensam hemma heeeela dagen och kvällen så har jag haft ont i knät och rygg, så det sket sej idag med!!

Anyway; så har jag (vi) kollat på Duke of Hazzard (heter den så??) och den var väl ganska bra, men det fanns inget annat att se på så alltid bättre än inget alls!!



image235
Dröm söta drömmar (om mej)!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0